
باسلامبه قول جناب مهندس من حالم خوبه ، امیدوارم که حال شما هم خوب باشه البته نه به این معنی که مشکلات و فرازو نشبها وجود ندارند ،خدارو شکر وجود دارند خیلی خوب هم وجود دارند ولی یادگرفتم که ساخته شدن و صعود در گرو عبور از مشکلات و موانع هست و انسان بایستی درمراحل مختلف زندگی مشقهاشو به موقع و کامل بنویسه و طبق فرمان ها عمل کنه تا در نهایت بتونه در آزمونهای زندگی سربلند و با نمره قبولی خارج بشه ، بدون تقلب و کم کاری .اون موقع است که تبدیل میشه به یک آدم کارآزموده و رها . رهائی ( حال خوش ) بدون کار...
ادامه مطلب