... اين يك تبليغ نيست ! باوري است در ناباوري براي آناني كه در گرداب گم وگيج اعتياد غوطه ورند . شروعي است براي خستگاني كه در آخر خط هستند . روزنه نوري است براي افراد نااميدي كه در اعماق تاريكيها بسر مي برند . .. كنگره 60 را مي گويم همانجايي كه مرا و صدها همچو مني را زندگي دوباره بخشيد !
بعنوان يك فرد مصرف كننده كه تقريبا" همه نوع ماده مخدر را در طول 12 سال اعتيادم تجربه كرده بودم و راههاي متنوعي را براي ترك اعتيادم آزمودم . وقتی با کنگره 60 آشنا شدم مصرفم هرویین و نورجیزک بصورت تزریقی و قرص روان گردان بود... حالا حدود 6 سال است که هیچ گونه مواد مخدری مصرف نکرده ام .در حال حاضر در نمایندگی شهرک غرب کنگره 60بعنوان کمک راهنما مشغول خدمت هستم
.................................
پس از سفرهای بسیار
و عبور از فراز و فرود امواج این دریای طوفانخیز،
بر آنم که در کنار تو لنگر افکنم،
بادبان برچینم،
پارو وارهانم،
سکان رها کنم،
به خلوت لنگرگاهت درآیم
و درکنارت پهلو گیرم؛
آغوشت را بازیابم،
استوای امن زمین را،
زیر پای خویش
--------------------------------
ایمیل :
[email protected]
facebook :
-----------------------------
لازم به ذکر است بنده آقای علی ضیاء
مجری تلویزیون نیستم و تنها وجه اشتراکم
باایشان تشابه اسمی است .
پشت دریاها شهری ست ، قایقی باید ساخت...
ما را در سایت پشت دریاها شهری ست ، قایقی باید ساخت دنبال میکنید
برچسب: نوزدهمین, نویسنده: بازدید: 120 تاريخ: شنبه 6 آبان 1396 ساعت: 16:36