به نام خدا
متن کامل سی دی لژیون مالی{ مهندس دژاکام}
سلام دوستان حسین هستم یک مسافر امیدوارم حال همتون خوب باشه حال منم بحمدالله خوبه امروز 31/6/94 ساعت 06/9 دقیقه بامداد هوا هم که بحمدالله خوب و تمیزه خب دستور جلسه رو گذاشتم لژیون مالی الآن با خودم فکر می کردم ما راجع به بعضی مسائل مثلاً صحبت نکردیم یا خیلی کم صحبت کردیم مثلاً بعد از چهارده سال پونزده سال راجع به غریزه جنسی صحبت کردیم در دوتا سی دی که پیشنهاد می کنم که حتماً همتون باز سی دی ها رو گوش کنین و حتی کسانی که از فامیلاتون، دوستاتون، آشناهاتون می خوان ازدواج کنن لطفاً همه رو به عنوان هدیه به عنوان کادو بهشون بدین حالا چه آقایون چه خانم ها یا حتی بعضی اختلالاتی در خانم هاشون هست سی دی رو به عنوان هدیه بهشون بدین اینو البته من از بعضی از مسافرا شنیدم که اینکارو کردن و اینکارو تصمیم دارن انجام بدن.
مسئله بعدی مسئله مالی ماست ما راجع به علم و دانش اگه صورت جلسات رو نگاه کنیم می بینیم راجع به علم و علوم و تئوری ایکس و صورت مسئله اعتیاد و روش DST و خیلی مسائل علمی صحبت می کنیم ولی راجع به مسائل مالی ما چه داریم که صحبت کنیم در کنگره صحبت کردیم فقط در سال یه دستور جلسه داریم آن هم به نام چگونه من به استحکام پایه های مالی کنگره کمک کردم و کنگره به من چه کمکی کرده در یه حد کمک های مادی و معنوی من به کنگره و کنگره به من یه همچین دستور جلسه ای داریم که مسئله مالی بسیار کم رنگیه برگردیم به اون قضیه خودمون که می گفت علم بهتر است یا ثروت که گفتیم یه دستور جلسه بسیار غلطی هست که از بچگی تو کله ما کردن که کدوم یکی بهتر است گوش بهتر است یا چشم در صورتی که هر دوتا لازم است یا بگیم مثلاً قلب بهتره یا مغز هر دوتا، قلب کار نکند انسان می میره مغز هم کار نکند انسان می میره فرقی نداره.
بنابراین اینا هر دوتا لازم و ملزوم همدیگه هستن بنابراین مسئله مالی به اندازه همون اندازه ای که مسئله علم ارزش داره به همون اندازه که مسئله عشقی هم ارزش داره دوست داشتن ارزش داره مسئله مادی هم ارزش داره ما رو مسئله مادی حساب می کنیم ما تمام مسائلمون زندگیمون تحت شعاع مسئله مادی قرار داره اقتصادمون حالا چه اگر غذا می خواین بگیرین باید پول بدیم لباس می خوایم باید پول بدیم بگیریم ، مسافرت می ریم باید هزینه خرج کنیم یا مستأجر هستیم باید کرایه بدیم یا اگر می خوایم صاحب خونه بشیم باید پول بدیم همش ما زندگیمون دائماً با مسئله اقتصاد مسئله پولی مواجه هستیم.
پس مسئله اقتصاد یه مسئله بسیار مهمی هستش که اقتصاد از خانواده شروع میشه و با همون قضیه که علم بهتر است یا ثروت که اگر یکی از دانش آموزان بهش بگی ثروت بهتره معلم از کلاس می کردش بیرون همه بچه ها هم لعنش می کردن که تو به پول ارزش قائل میشی پول پرستی و به عمل مهم تر است خیلیا هستن که پول دارن هزاران عالم و دانشمند رو استخدام می کنن کاری نداره که شما پول داشته باش بهترین دانشمند فیزیک و دانشمند شیمی و علوم مغز و هر چی که خواستی با پول می تونی استخدام کنی فقط پول نیست منظورم این نیست، پول یه قسمت قضیه است و باید ما براش قائل باشیم نه اینکه بگیم پول چرک دسته اینطوری نباید بگیم از جهتی دیگه وجدان خودمون هم با پول نفروشیم بخاطر پول انسانیت رو زیر سؤال نبریم بخاطر پول تجاوز نکنیم بخاطر پول شهادت دروغ ندیم لازم نیست که انسان گدا و فقیر باشه انسان می تونه ثروتمند باشه فخر فروشی نباشه به دیگران کمک کنه اگر نداشته باشه چگونه می خواد کمک کنه یه ادم فقیر چجوری می خواد بهش کمک کنی چجوری می تونه به دیگران کمک کنه.
پشت دریاها شهری ست ، قایقی باید ساخت...ما را در سایت پشت دریاها شهری ست ، قایقی باید ساخت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 180